Ostatnio dodane Firmy
SEDACO ul. Szafarnia 11/F8 Gdańsk - szkolenia |
|
Lufthansa Systems Poland Sp. z o. o. Aleja Zwycięstwa 13a Gdańsk - integracja systemów |
|
Nuith Consulting & Solutions Sp. z o.o. ul. Lęborska 3b Gdańsk - outsourcing IT |
|
IT Kontrakt - oddział Gdańsk Al. Grunwaldzka 413 Gdańsk - outsourcing IT |
|
IT.integro Sp. z o.o. ul. Ząbkowicka 12 Poznań - integracja systemów |
|
SIETOM Gdańsk CENTRALA FIRMY ul. Rakietowa 22 Gdańsk - komputery, sprzęt |
|
Logic Systems s.c. ul. Wały Piastowskie 1/1104 Gdańsk - informatyka |
|
ITelier ul. Graniczna 4/18 Gdynia - internet |
|
Intel Technology Poland Ltd ul. Slowackiego 173 Gdańsk - komputery, sprzęt |
|
Grupa Informatyczna Trójmiasto ul. Wielkopolska 403/3A Gdynia - informatyka |
|
Xpro ul. Kubusia Puchatka 2 Gdańsk - komputery, sprzęt |
|
IT w Eurobanku - DUSI |
Departament Utrzymania Systemów Informatycznych DUSI to 7 wyspecjalizowanych zespołów (w sumie ok. 100 osób). Ich praca bezpośrednio wpływa na szybkość i komfort wykonywania zadań przez pozostałych pracowników eurobanku. Oprócz tego, że wszystkie zespoły ściśle ze sobą współpracują, każdy z nich ma też swoje niepowtarzalne zadania: Administratorzy PC Rozwiązują wszystkie zgłaszane przez użytkowników problemy związane z oprogramowaniem i sprzętem IT, przygotowują też nowe stanowiska pracy (zarówno w centrali jak i pomagają przy otwieraniu nowych placówek) oraz aktualizują i rozbudowują serwery z rodziny Microsoft. Specjalici Service Desk To pierwsza linia wsparcia dla wszystkich pracowników eurobanku i partnerów biznesowych; dzięki swojej wiedzy z wielu różnych dziedzin IT (i nie tylko) starają się jak najwięcej problemów rozwiązywać w momencie pierwszego kontaktu z użytkownikiem. Serwisanci Regionalni Obsługują placówki i pracowników mobilnych w zakresie awarii sprzętu IT oraz nadzorują wszelkie prace informatyczne i telekomunikacyjne wykonywane przez firmy zewnętrzne. Administratorzy sieci Dbają o utrzymanie i rozwój sieci LAN / WAN. Dział usług telekomunikacyjnych Zapewnia prawidłowe funkcjonowanie systemów Contact Center, optymalizuje procesy związane z ich obsługą (centrala telefoniczna) oraz rozwija systemy technologii VoIP. Administratorzy Systemowi oraz Administratorzy Aplikacji Dbają o to, aby wszystkie systemy operacyjne i bazy danych działały prawidłowo; utrzymują też środowiska testowe i deweloperskie, na których rozwijane jest oprogramowanie bankowe. Aktualne oferty możesz znaleźć na: www.eurobank.pl |
« poprzedni artykuł |
---|