Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług zgodnie z Polityką Plików Cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.X




Ostatnio dodane Firmy

SEDACO
SEDACO
ul. Szafarnia 11/F8
Gdańsk - szkolenia
Lufthansa Systems Poland Sp. z o. o.
Lufthansa Systems Poland Sp. z o. o.
Aleja Zwycięstwa 13a
Gdańsk - integracja systemów
Nuith Consulting & Solutions Sp. z o.o.
Nuith Consulting & Solutions Sp. z o.o.
ul. Lęborska 3b
Gdańsk - outsourcing IT
IT Kontrakt - oddział Gdańsk
IT Kontrakt - oddział Gdańsk
Al. Grunwaldzka 413
Gdańsk - outsourcing IT
IT.integro Sp. z o.o.
IT.integro Sp. z o.o.
ul. Ząbkowicka 12
Poznań - integracja systemów
SIETOM Gdańsk CENTRALA FIRMY
SIETOM Gdańsk CENTRALA FIRMY
ul. Rakietowa 22
Gdańsk - komputery, sprzęt
Logic Systems s.c.
Logic Systems s.c.
ul. Wały Piastowskie 1/1104
Gdańsk - informatyka
ITelier
ITelier
ul. Graniczna 4/18
Gdynia - internet
Intel Technology Poland Ltd
Intel Technology Poland Ltd
ul. Slowackiego 173
Gdańsk - komputery, sprzęt
Grupa Informatyczna Trójmiasto
Grupa Informatyczna Trójmiasto
ul. Wielkopolska 403/3A
Gdynia - informatyka
Xpro
Xpro
ul. Kubusia Puchatka 2
Gdańsk - komputery, sprzęt

Dodaj Firmę z IT do bazy firm portalu TrojmiastoIT.pl
Opublikuj ofertę pracy na łamach portalu TrojmiastoIT.pl

  Dodaj TrojmiastoIT.pl do Ulubionych
  Ustaw jako Stronę Startową
  Drukuj Stronę
Wyświetlone:   Strona główna arrow Artykuły IT arrow Aplikacja BizCRM arrow Aplikacja BizCRM firmy Possible wyróżniona nagrodą Złoty Bit
Aplikacja BizCRM firmy Possible wyróżniona nagrodą Złoty Bit PDF Drukuj Email

Aplikacja BizCRM firmy Possible została wyróżniona nagrodą Złoty Bit podczas V edycji Konferencji CRM Gigacon 2009.

Nagrodę przyznawali uczestnicy konferencji: dyrektorzy oraz kierownicy działów wdrożeń, działów handlowych i marketingowych, kierownicy działów IT, osoby odpowiedzialne za działy obsługi i kontakty z klientami. O wyborze BizCRM zdecydowała przede wszystkim jego ogromna elastyczność, unikalna budowa modułowa, która pozwala na rozbudowę aplikacji w dowolnym czasie, prosta integracja z systemami firm trzecich oraz możliwość częściowej samodzielnej konfiguracji aplikacji w ramach posiadanych modułów.
Głównymi korzyściami ze stosowania aplikacji BizCRM są: zwiększenie skuteczności działań sprzedażowych, obniżenie kosztów akcji promocyjnych oraz polepszenie obsługi przed- i posprzedażnej klientów.

 

 

Nagroda Złoty Bit CRM przyznawana jest od pięciu lat w ramach konkursu organizowanego podczas konferencji CRM GigaCon, która jest częścią cyklu największych na polskim rynku konferencji o tematyce informatycznej. Celem konkursu o Złoty Bit jest promocja najnowszych produktów i rozwiązań informatycznych wspierających pracę polskich firm i instytucji. Spośród aplikacji prezentowanych podczas konferencji uczestnicy wybierają tylko jedno rozwiązanie. W roku 2008 wyróżniony został aCRM firmy Comarch, a w tym roku nagroda przypadła w udziale firmie Possible za BizCRM.

 


Opis nagrodzonej aplikacji znajduje się poniżej.


Podczas konferencji prezentowaliśmy nie tylko CRM, ale całą platformę, której BizCRM jest jednym z elementów.
BizPlatform - bo o niej mowa - cechuje się wyjątkową użytecznością dla administratorów oraz użytkowników. Spośród wielu zalet platformy osoby odwiedzające nasze stoisko szczególnie zwracały uwagę na poniższe aspekty: 

  • dostosowanie programów do potrzeb klienta (graficzne i funkcjonalne)

  • integracja z dotychczas wykorzystywanym w firmie klienta oprogramowaniem

  • otwarta struktura platformy umożliwiająca etapowe wdrażanie rozwiązań i rozwój programów zgodnie z rosnącymi oczekiwaniami naszych klientów

  • darmowa technologia niewymagająca nakładów ze strony klienta

Więcej o platformie piszemy na stronie www.bizplatform.pl.


Głównym punktem naszego wystąpienia na konferencji CRM_GigaCon była prezentacja o intrygującym tytule: "Wyklikajmy CRMa". Prezentacja miała na celu pokazać:

  • jak z aplikacji CRM uczynić narzędzie, z którego chętnie będą korzystali handlowcy w swej codziennej pracy,

  • jakie kryteria stosować przy wyborze CRMa, aby inwestycja w program zwróciła się w krótkim czasie,

  • co powinno wydarzyć się w organizacji decydującej się na wdrożenie CRMa na etapie planowania

  • jak samodzielnie częściowo dostosować aplikację CRM do indywidualnych potrzeb organizacji.

Słuchacze szczególną uwagę zwrócili na element samodzielnego dopasowywania rozwiązań informatycznych do własnych potrzeb - poprzez użycie prostych w obsłudze modułów, intuicyjnego interfejsu oraz wykorzystaniu edytorów tekstu w oparciu o które możliwe są, nie tylko edycje tekstów i obrazów, ale też zmiana struktury systemu, nazewnictwa pól i modułów oraz zarządzanie użytkownikami.

 
Jeszcze raz dziękujemy Państwu za przybycie na naszą prezentację. Prezentację można uzyskać pisząc pod adres
Ten adres e-mail jest ukrywany przed spamerami, włącz obsługę JavaScript w przeglądarce, by go zobaczyć .